sobota 21. února 2015

BORDEL Team/ medailonek


Jméno
Eva Uvízlová
Nějaká přezdívka?
Nevím o žádné
Aktuální bydliště       
Brno
Jak dlouho lezeš?        
Asi 8 let, ale víc trénuji tak 2 roky
Lano nebo boulder?
Dřív lano teď už víc bouldering
Závody nebo venkovní lezení?
Určitě lezení venku, ale je pravda, že na nějaké závody bych tuto sezonu chtěla zavítat, tak uvidíme J
Nejoblíbenější závody
Všechny na Flashi, Boulder Games Velké Meziříčí
Nejlepší umístění na závodech
4. místo na Brněnském žebřu na FlashBB J
Nejoblíbenější lezecká oblast
Chironico, Albarracin, Fountaineblue a u nás Bor, Ostaš. S lanem Kras, Labák, St. Legere... 
Aktuálně nejtěžší venkovní přelez
7B boulder, 9- UIAA
Druhý nejoblíbenější sport po lezení?
Létající jóga, běh, lyže, kolo, plavání je toho moc.
Nějaký doplňkový trénink?
Shyby, visy, kampus, joga a někdy posilování, ale k tomu se těžko dokopávám J
Kolik shybů jsi maximálně udělala v kuse?
15
Popiš svůj klasický tréninkový týden
4-5 krát týdně trénink + 1 lano a kampus
Kde a s kým nejvíc trénuješ?
Na Flashi a nejvíc trénuji s Ríšou (můj muž, trenér a lezecký vzor J) a když se zadaří zkoordinovat tréninkové plány tak s Eliškou a Peťou Tef.
Nějaké motivační heslo?
Co nejde silou musí jít ještě větší silou
Co pro tebe znamená členství v BORDEL Teamu?
Velká motivace k tréninku. Moc se mi líbí s jakým zápalem a zároveň smyslem pro humor květinky lezou a trénují, v tomto jsme jednoznačně na jedné vlně.
Dáváš si v lezení cíle? Čeho chceš dosáhnout za rok a čeho v delším období?
Každé další 7B by mi udělalo velikou radost. Já si hlavně to lezení venku moc užívám, mám rada tu pohodu daleko od blázince ve městě s lidmi, které mám ráda...







Žádné komentáře:

Okomentovat