pondělí 29. prosince 2014

BORDEL Team/ medailonek


Jméno
Kateřina Prokopová :)
Nějaká přezdívka?
Ne, alespoň o ní nevím :) 
Aktuální bydliště       
Praha 7
Jak dlouho lezeš?        
Víc aktivně cca 8 let
Lano nebo boulder?
Mám ráda obě varianty
Závody nebo venkovní lezení?
Pro trénink a hec  závody, pro pocit adrenalinu a euforie jsou jasně ložený skály
Nejoblíbenější závody
Vertigo a Ytong Injury
Nejlepší umístění na závodech
18.místo na Mejcupu v roce 2014
Nejoblíbenější lezecká oblast
Na bouldry Fontainebleau a na lano Labák a Jura
Aktuálně nejtěžší venkovní přelez
Boulder za 7a Les Calins De Kim ve Fontánči, 9- Roter Baron v Juře a za 9a Písečná bouře v Labáčku :)
Druhý nejoblíbenější sport po lezení?
Asi nic jiného vyhraněného nemám, ale kdybych byla chlap dělala bych gymnastiku kruhy :)
Nějaký doplňkový trénink?
Fitko trénink s vlastní vahou a občas běh nebo plavání
Kolik shybů jsi maximálně udělala v kuse?
Nadhmatem 10 a podhmatem 18
Popiš svůj klasický tréninkový týden
Týdně v zimě 1x lano a 2x boulder a  pokud mám lezeckou sezónu na laně tak je to opačně + občas víkendy ve skalách. Ještě k tomu jedenkrát týdně fitko nebo shyby na balkně nebo campus. Teď se snažím jednou týdně najet na dvoufázový trénink.
Kde a s kým nejvíc trénuješ?
Poslední skoro rok trénuju spíš sama na bouldrech podle Danči Kotrbové, její tréninkový plán je super:)!doporučuju . Na laně spíš lezu s klukama jsou víc v pohodě. Na podzim jsem lezla chvilku s Dančou. Co se týká lezení ve skalách, tak Jirous je moje největší motivace a pohon, který ví jak na mě a jak mě nakopnout k výkonu i když to zrovna nejde. 
Nějaké motivační heslo?
Vypni hlavu a i tak se soustřeď. Buď sama sebou, protože to jsi ty!
Co pro tebe znamená členství v BORDEL Teamu?
Zatím se přiznám, že jsem více pasivní člen než ostatní holky z teamu, i díky tomu, že nejsem fanda do FB…ale snad se to změní…díky holky, že jste mne ještě nepropustili :)
Dáváš si v lezení cíle? Čeho chceš dosáhnout za rok a čeho v delším období?
Za rok bych ráda měla mimčo, samo že se budu snažit před tím natrénovat co se do mě vejde, protože to se počítá :) V lezení jak říká Vojta Cihla…můžu i později pokosit nějakou tu 9+/10- v juře, což by byl můj splnění sen. Také vylézt nějaké to 9b v Labáčku a na bouldrech nějaké pěkné 7c












Žádné komentáře:

Okomentovat