pátek 30. ledna 2015

BORDEL Team/ medailonek


Jméno
Terka Píšová
Nějaká přezdívka?
teď o žádný nevim…
Aktuální bydliště       
Brno
Jak dlouho lezeš?        
8 let ??
Lano nebo boulder?
prvně lano, pak oboje a teď bouldříkyJ
Závody nebo venkovní lezení?
venek venek a venek!! ale závody mě celkem bavily, bohužel poslední..no už to bude rok a půl...je kvůli kolenu vynechávám L
Nejoblíbenější závody
když jsem závodila bylYtong, teď musím přidat Boulder Open Air a Mejcup ;)
Nejlepší umístění na závodech
2. místo na YtonguJ na ČP ani nevim.. 6.? 7.? …
Nejoblíbenější lezecká oblast
Bor a zážitek bylo Rocklands
Aktuálně nejtěžší venkovní přelez
7B+ Báseň z malty a cihel
Druhý nejoblíbenější sport po lezení?
když mě to chytne tak plavání, taky turistika…mám to teď trochu omezený… J
Nějaký doplňkový trénink?
pivo s Kozlem a Sukem? :D
Kolik shybů jsi maximálně udělala v kuse?
hej tak to netušim :D a teď to zkoušet nebudu, to by byla trága:D
Popiš svůj klasický tréninkový týden
ideálně přes léto 2x v týdnu na bouldrovku a víkend ve skalách, přes zimu na stěnu aspoň 4x. víc není moc čas.někdy se s Davidem hecnu na dvojfáz, ale i tak spíš posiluju to koleno než visim na liště J))
Kde a s kým nejvíc trénuješ?
chodila jsem a zase budu! na VUTo a nejvíc s Kozlem a Sukem (jen lezu jiný bouldry.. zatím) :D 
Nějaké motivační heslo?
tak asi A Muerte…máme toho doma plno J))…ne, asi žádný nepoužívám..
Co pro tebe znamená členství v BORDEL Teamu?
to teprve uvidím J
Dáváš si v lezení cíle? Čeho chceš dosáhnout za rok a čeho v delším období?
ani moc ne, chci si to co nejvíc užívat hlavně venku tu pohodu a samozřejmě každý 7A a vejš mi dělá veeelkou radost :D Momentálně ale mám za cíl hlavně uzdravit koleno a začít zas pořádně trénovat!!












Žádné komentáře:

Okomentovat