neděle 17. ledna 2016

BORDEL Team/ medailonek


Jméno
Saďour, Sáďa , Sadista a všechny odvozeniny od toho
Nějaká přezdívka?
Petra (ne to není chyba. Pod Petrou mě nikdo léta ani neznal). A prosím vás Sadílková se fakt nejmenuju
Aktuální bydliště       
In the middle of nowhere – kde lišky dávají dobrou noc, kde je všude daleko a počasí věčně stojí za starou bačkoru
Jak dlouho lezeš?        
Tenkrát poprvé to bylo tak cca před necelými 20 lety v Adršpachu, v dobách kdy se tančilo na stolech, slušný holky chodily do a z hospody za světla, cigarety byly zadarmo, a nebylo dobrý usínat v umakart poloze, jelikož to byl jasný skalp. A co říct. Byla to láska na první dotek, jen ještě dlouho trvalo, než jsem měla vůbec vlastní věci, než jsem se odvázala z druhýho konce na první a tak
Lano nebo boulder?
Jsem prozatím absolutní Bordel výjimka – lano, lano, lano - annooo. Dobře i bouldery, když to jinak nejde
Závody nebo venkovní lezení?
Venkovní lezení. Závody jako občasný divák
Nejoblíbenější závody
Tuhle odpověď nezvládnu
Nejlepší umístění na závodech
Tohle je podraz – zase nula. Ale umím pěkně tleskat a křičet
Nejoblíbenější lezecká oblast
Se současným nedostatkem lezení objímám každý šutr. Ale i tak dlouhej seznam. Ani nevím, kterou vybrat. Ale nakonec to není jen o oblasti, ale taky o lidech, s kterými se do ní jede
Aktuálně nejtěžší venkovní přelez
Boulder 7A, lano 9-. Písek, zakládání friendů a tak netuším. Klasa daleko menší, za to zážitky obrovský, kdy adrenalin stříká z uší
Druhý nejoblíbenější sport po lezení?
Yoga, plavaní, běžky – i když těch za posledních pár let taky ubylo
Nějaký doplňkový trénink?
Gaučing?
Kolik shybů jsi maximálně udělala v kuse?
Shyby cíleně nedělám, jelikož je dělám blbě a ničím si lokty
Popiš svůj klasický tréninkový týden
Hodím dceru do školky, jdu do práce, zase ji vyzvednu, udělám jídlo a potom umřu. A dalši den nanovo :)
Kde a s kým nejvíc trénuješ?
Netrénuju. A není to žádné klasické klišé. Bohužel poslední 2,5 roku žijeme v místě, kde bojujeme o přežití našeho lezeckého života. Ale nevzdáváme to!
No a když se podívám do své minulosti, tak se nikdy o žádný cílený trénink nejednalo. Buď se lezlo víc nebo hodně málo. Já to fakt neumím. Všechny sporty zakázaný celý dětství a pubertu, takže jsem se všechno učila od totální nuly. A jsem spokojená, jelikož to na mě valná většina lidí dnes už ani nepozná
Nějaké motivační heslo?
„Mami, tati, potřebuju kadit!“ Tohle pochopí jen lezoucí rodiče. Když člověk vleze do cesty, jde o život – buď teď nebo nikdy, a hlavně rychle
Co pro tebe znamená členství v BORDEL Teamu?
Výbornej smysl pro humor a velký nadšení. Důležitý je se prostě nebrat moc vážně. + Speciální vztah k Bordelmamá, jelikož mě naučila nahlas prdět a řvát v pokusech. Taky fajn ženský, který teda všechny neznám, ale snad jednou...
Dáváš si v lezení cíle? Čeho chceš dosáhnout za rok a čeho v delším období?
Já mám jen jedno lezecký přání. Po roce hledání už konečně najít nějaký prostor, abysme si mohli aspoň postavit boulderovku. Prosím všechny čtenáře o držení palců na všech končetinách.














Žádné komentáře:

Okomentovat