středa 7. ledna 2015

BORDEL Team/ medailonek


Jméno
Simona Ulmonová
Nějaká přezdívka?
Simča, Síma, Sim
Aktuální bydliště       
Děčín
Jak dlouho lezeš?        
Od 17 let, takže jsem vlastně nedávno začala J
Lano nebo boulder?
Lano a boulder. Pozdní podzim, zima, brzké jaro bouldering a pak lano. 
Závody nebo venkovní lezení?
Své už jsem si odzávodila, teď je to na vás Květinky J
Nejoblíbenější závody
Mejcup
Nejlepší umístění na závodech
2x mistryně ČR obtížnost 
Nejoblíbenější lezecká oblast
Mám jich spousty… Labák, Teplice, vápno St. Legér, Rifle, bouldry Hueco Tanks, Bishop, Sněžník, Fontainebleau.
Aktuálně nejtěžší venkovní přelez
10 UIAA, Xb písek, 7C+ boulder
Druhý nejoblíbenější sport po lezení?
Běh, tanec
Nějaký doplňkový trénink?
Strečink, jóga
Kolik shybů jsi maximálně udělala v kuse?
Maximum jsem nikdy nezkoušela. Něco kolem deseti to bude asi. Někdy můžeme vyzkoušet společně J
Popiš svůj klasický tréninkový týden
Už delší dobu pravidelný tréninkový plán přes týden nemám. S prací a rodinou to jde těžko, takže bych to nazvala spíš urvi přes týden, co můžeš. Momentálně se dostanu 1x v týdnu na stěnu/bouldrovka a 1x v týdnu cvičím doma na campusu, balkně, lišty. O víkendu, když to jde, tak skály – v zimě bouldry, a když je fakt hnus, tak zase stěna.
Kde a s kým nejvíc trénuješ?
Občas s Léňou Černou, Kačkou Kozlíkovou, Mončou Šatnou nebo Tomem, ale jsem zvyklá i hodně sama. 
Nějaké motivační heslo?
Nebreč tady a zaber!
Co pro tebe znamená členství v BORDEL Teamu?
Parádní pocit, že jsem v „klubu“ fajn holek, lezkyň srdcařek, které mají vtip, nadhled a lezou naplno.
Dáváš si v lezení cíle? Čeho chceš dosáhnout za rok a čeho v delším období?
Lezeckých snů mám spousty, ale vždy záleží na čase, celkové konstelaci a hlavně zdraví. Už to není tak jednoduché dostat se ke svým projektům. Takže uvidím, co pustí a kolik času na lezení bude. Ráda bych zbombila zase nějaké 8a+ a 7C+. No a taky bych ráda ve skalách pobyla s BORDEL teamem.











Žádné komentáře:

Okomentovat