úterý 11. listopadu 2014

BORDEL Team/ medailonek

Jméno
Eliška Pudová
Nějaká přezdívka?
peliška
Aktuální bydliště       
Brno
Jak dlouho lezeš?        
Trénuju 4. rokem
Lano nebo boulder?
100 % pure bouldering
Závody nebo venkovní lezení?
Venkovní lezení je pro mě prioritou a baví mě nejvíc, ale jezdím i na závody
Nejoblíbenější závody
ČP ve Slaným, Boulder Games ve Velmezu, Bordel Kontest J
Nejlepší umístění na závodech
nejvíc si cením 15. místa na Mejcupu v roce 2012
Nejoblíbenější lezecká oblast
Magic Wood a doma Bor/Ostaš
Aktuálně nejtěžší venkovní přelez
7A
Druhý nejoblíbenější sport po lezení?
nemůžu se rozhodnout mezi tenisem a koněma
Nějaký doplňkový trénink?
posilování těla, visy, párkrát jsem zkoušela kampus, ale ještě to nebylo ono
Kolik shybů jsi maximálně udělala v kuse?
10
Popiš svůj klasický tréninkový týden
cca 4x týdně bouldering a když mám i doplňkový trénink, tak 3-4x lezení plus 2x doplňkový trénink (např. posilování nebo visy)
Kde a s kým nejvíc trénuješ?
Kotelna, VUT, Frit v Brně / s Peťou Tefelnerovou
Nějaké motivační heslo?
převzala jsem heslo svého kouče “Nemá smysl lézt lehké bouldry” :)
Co pro tebe znamená členství v BORDEL Teamu?
motivace, zdravé hecování, sranda, možnost organizovat týmové akce, jako Bordel Kontest, společné holčičí výjezdy a hlavně možnost mít týmové triko! :)
Dáváš si v lezení cíle? Čeho chceš dosáhnout za rok a čeho v delším období?
určitě jo, potřebuji něco před sebou, co mě motivuje, do roka bych ráda vylezla své první 7A+ a v delším období doufám i ve vyšší obtížnosti!
 






Žádné komentáře:

Okomentovat